باتری آیفون

تمامی گوشی های تلفن همراه آیفونی که امکان به روز رسانی سیستم عامل خود را به ورژن iOS داشته و گوشی خود را به روز رسانی کرده باشند، قطعا از آن دسته کاربرانی هستند که گزینه ی باتری هلث یا سلامت باتری را دیده اید.

شما می توانید با ورود به بخش تنظیمات گوشی خود وارد بخش Battery شده و در آن جا بخش کاربردی و بسیار مهمی را به نام  Battery Health مشاهده نمایید.

باتری هلث یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش هایی است که به گوشی های آیفون اضافه شده است زیرا با مراجعه به این قسمت می‌ توانید تا اطلاعات بسیار مهمی را درباره ی وضعیت باتری آیفون خود ببینید و مورد بررسی قرار دهید.

کاربران گوشی های آیفون می توانند تا با استفاده از این بخش جدید، میزان کاهش ظرفیت باتری و وضعیت آن را مورد بررسی قرار دهند.

پر واضح است که اگر در هنگام استفاده از موبایل خود برخی نکات را به خوبی رعایت کنید، عدد سلامت باتری شما هم بالا است اما اگر دیدید که درصد این عدد پایین آمده، باید نسبت به تعویض آن هر چه زودتر اقدام نمایید تا سرعت کاربری دستگاهتان بالا رفته و بتوانید همچون روز اول از آن به خوبی استفاده نمایید.

در قسمت بالای بخش Battery Health، کاربران می‌ توانند تا در جریان ریز اطلاعات توانایی باتری خود قرار گرفته و حتی امکان بررسی حالت اولیه ی باتری خود را داشته باشند.

جالب است بدانید که در طی مرور زمان و پیشرفت فناوری های مختلف، ظرفیت باتری‌ های لیتیوم یونی که اتفاقا جنس باتری های آیفون هم از آن ها است، کاهش پیدا می‌ کند.

https://b2n.ir/g34027




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: